poniedziałek, 10 lutego 2014

Problem z okularami

Cierpię jeszcze na niedobór półek, szafek, schowków, etc. przy jednoczesnym nadmiarze rzeczy, na które z powodu wspomnianego niedoboru nie ma jeszcze miejsca. Dziś problem z okularami przeciwsłonecznymi. Co prawda Polska, to nie słoneczna Kalifornia, ale jak nie pada, to czy to zima, czy lato, okulary rzecz przydatna i modna - u mnie w nadmiarze. Sfrustrowana okularowym chaosem postanowiłam go jakoś poskromić. 
Mój (patrz: Sprostowanie) sposób na półkę z wieszakiem (dosłownie):

1. Materiały: półka (u mnie made in Ikea), metalowy wieszak (typ pralniowy), ścinki materiałów i mocny klej do tkanin (u mnie do wykładzin), ewentualnie mocny klej montażowy.
2. Narzędzia: nożyczki, kombinerki, wiertarka, śrubokręt.




3. Wykonanie: na przewodnik krok po kroku już za późno, bo półka zrobiona, ale w skrócie: to wszystko się odcina, wygina, wierci dziurki, zagina i przykleja (klejem montażowym)końce i gustownie obkleja pociętym materiałem wg własnego pomysłu. Naturalnie, na końcu należy zmodyfikowaną półkę przykręcić do ściany. Uwaga na klej do wykładzin! Bardzo mocno klei i ciężko się zmywa - trzeba dobrze zabezpieczyć wszelkie elementy, które mogą wejść w chmurę sprayu, włączając w to podłogę. 

4. Efekt końcowy:



I jeszcze kilka zbliżeń:





Z okularami spokój, a i klucze, zasuszone kasztany i inne elementy dekoracyjne znalazły swoje miejsce.

DD

4 komentarze:

  1. Super pomysl! Niezla kolekcja okularow! :D No i fajnie sie czyta, bede zagladac:)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciągle mnie czymś zaskakujesz! Oczywiście pozytywnie. Jesteś chodzącą skarbnicą cudownych pomysłów - a oto i jeden z nich. I jeszcze do tego chcesz się nimi dzielić. JESTEŚ NIESAMOWITA!

    OdpowiedzUsuń
  3. Może ten blog będzie przyczynkiem do powstania małej manufaktury...

    OdpowiedzUsuń