środa, 5 marca 2014

Wszystko dla pań vol.2

Część 2. Pudełeczko na...

Noooo, witajcie w królestwie! Temat, w którym mogłabym się doktoryzować - pudełeczka i pojemniki.
Co jakiś czas moja "porządkoida" (funkcja na pewno okresowa, wzoru niestety nie znam) gwałtownie zaczyna rosnąć, osiągając swoje maksimum. Najczęściej następuje to po czasie ostrego pikowania w dół i kiedy już potknę się o porzucone buty/stołek/spodnie/kubek, albo nie mogę znaleźć pędzla/pierścionka/książki/karteczki z bardzo ważnym numerem, to się zaczyna! Tak zwany porządek generalny. A wtedy wszystko musi uporządkować, posegregować i zorganizować się na swoim miejscu. Problem pojawia się wtedy, kiedy zabraknie półek, szafek, pojemników... Bo ich nigdy za wiele. Temat chyba dość na czasie, bo tu wiosna za pasem, budzi się w duszy niedźwiedź i czuje potrzebę ogarnięcia nory.

No to zacznę od mini ogarnięcia, misiu.



Wymyśliłam sobie, że czas posegregować biżu. Wymyśliłam, bo najpierw znalazłam dwie sztuki niesmacznych już koszyczków na szklanki. Wyznaję: mam do nich słabość!


Jeden był nieco zardzewiały, drugi, choć pięknie wytłaczany wyglądał jak z taniej blachy... No to pomalowałam!


Jeden w antyczną miętę.


Drugi w staro-cerkiewne złoto.


Do tego dorobiłam dno wyściełane aksamitem (jak na porządne biżuteryjne pudełeczko przystało) i w mięcie mam pierścionki, a w złocie łańcuszki.


Skromna kolekcja wpasowana!
Myślicie, że taki gadżet nada się na toaletkę?

DD

P.S. Postaram się wkrótce dołączyć "krok-po-kroku" - instruktaż wykonania.

4 komentarze:

  1. Jak dla mnie super pomysł, szczególnie piękny ten miętowy, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. koszyczków u mamy dostatek..., możesz wyprodukować kilka w antyczną nutę

    OdpowiedzUsuń
  3. Antyczna mięta jest naprawdę fajna - super pomysł! ale do wykonania potrzebne TWOJE cudowne dłonie.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na te koszyczki...ale i wykonanie super! gratuluje efektu

    OdpowiedzUsuń